Tuesday, October 11, 2011



TELIA ÄR FANTASTISKT.

Kontaktade Telia för ett kombinationsabonnemang den 11e September på butiken i Kalmar.
Hade redan ett abonnemang med Telia för bredband och TV men ville även ha telefonen med.
Tecknade ett abonnemang på TV, Bredband och telefoni. Den 10e Oktober hade de fortfarande inte aktiverat mitt abonnemang. Kontaktade Telia och de sade att det hade blivit något fel med leveransen men att allt nu var OK. Dagen efter fungerade inte TV;n. Ringde telia på 90200 och efter cirka en halvtimme fick jag kontakt. De sade att de nu hade koll på läget och allt var OK. TV;n fungerade igen
men tyvärr var nu e-mailen utslagen. Ringde igen och efter cirka en timme fick jag reda på att de raderat alla mina e-mail adress  med tillhörande lösenord.
Helt kallt säjer de nu att de har gjort en felanmälan och att det kommer att ta upp tre dagar innan mailen fungerar igen. Vi skriver 2011 nu, alla är beroende av e-mail, utom Telia som tydligen anser att även om det är de som felat, som i detta fallet, inte tar någon som helst hänsyn till den enskilde användaren.
Hur kan man driva ett företag om man har Telia som operatör. De stänger helt enkelt av all business
utan att tveka. Tre dagar utan mail kan var ödesdigert
common-sense

No comments: